مجله موبایل
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

 

با استفاده از نرم افزار Fun Soft SMS & MMS Diary v1.83 می توانید به راحتی اس ام اس ها و ام ام اس های گوشی خود را نگاه کنید و بخوانید و بفرستید. این نرم افزار مانند گوشی آیفون و بعضی از گوشی های دیگر می تواند اس ام اس ها را بصورت پشت هم نمایش دهد. همچنین این نرم افزار می توانید از اس ام اس ها و ام ام اس های داخل گوشی فایل پشتیبانی نمایید و آن را به داخل کامپیوتر بریزید. این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیان آنا و بل قابل نصب می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از پرشین موب دریافت نمایید .

 

PersianMob.Net


 

 

 

 



 در اینجا برای شما بازی بسیار جالب Vehicle Traffic Extreme 1.0.0 کنترل ترافیک را برای شما قرار داده ایم. شما در این بازی باید با استفاده از ماشین های پلیس و قطار ترافیک ماشین ها را کتنرل نمایید. شما باید از 3 حالت ایست، کم کردن سرعت و زیاد کردن سرعت برای ماشین ها استفاده نمایید. شما می توانید این وضعیت ها را با دست زدن به ماشین ها انجام دهید. این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

 

PersianMob.Net

 

 

 


Jiikoo FMobi v3.02 نام یکی از بهترین نرم افزار هایی برای مدیریت فیس بوک شما ی باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به طور کامل بر روی پروفایل فیس بوک خود مدیریت داشته باشید. و اشتراک گذاری نمایید و یا فایلی را آپلود نمایید . همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به اشتراک های دوستان نظر بگذارید و پست آن ها را بصورت کامل مشاهده نمایید. همچنین می توانید بر عکس ها و آلبوم های خود در فیس بوک مدیریت داشته باشید. در این نرم افزار نیز مس توانید چت نیز بفرمایید. این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان آنا و بل ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

 

PersianMob.Net

 

 

 


 

مجموعه ای از پیامک ها و اس ام اس های عاشقانه در قالب جملات کوتاه که در ادامه مطلب میتوانید مطلالعه کنید .

 

PersianMob.Net

 

 

 


VR Mission HD v1.1 یک بازی بسیار زیبای اکشن و فکری می باشد که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم . در این بازی ماموریت های مخفی ای که به شما داده میشود و در آن باید از فکر خود استفاده نمایید بازی را بسیار زیبا می سازد. شما در این بازی باید دزدکی در میان ارتش دشمن نفوذ نمایید و بازی را به چالش بکشید. این بازی زیبا برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

 

PersianMob.Net

 

 


 

با استفاده از نرم افزار iVideoCamera v1.5.1 می توانید بصورت حرفه ای با گوشی موبایل خود فیلم برداری نمایید. این نرم افزار قدرتمند با استفاده از 20 افکت های بسیار زیبا و حرفه ای شما را در تهیه یک فیلم بسیار زیبا کمک می نماید. این نرم افزار دارای زوم دیجیتال 1X ، 2X و 4X می باشد . این نرم افزار می تواند فایلی کوچک تر از سایز اصلی را نیز بعد از فیلم برداری به شما بدهد تا آن را آپلود نمایید. این نرم افزار قدرتمند برای گوشی های آیفون ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

 

PersianMob.Net

 

 

 


 

AVPlayer v1.47 نام یک پلیر قدرتمند صوتی و تصویری می باشد که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم . این پلیر قدرتمند می تواند انواع فایل های تصویری را مانند XVID، AVI، WMV، RMVB، ASF، H264، MKV و... بخواند و زیرنویس فیلم ها را نیز می تواند نشان دهد. زیرنویس هایی که در این برنامه قابل مشاهده می باشند مانند فرمت های SMI, SRT, TXT می باشند. این نرم افزار نیز ویدئو های با کیفیت را پردازش می نمایید. فرمت هایی مانند فرمت های MP4، MOV، M4V را می توانید با کیفیت بالای 720p مشاهده نمایید. این نرم افزار برای گوشی های آیفون و آیپاد تاچ ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

 

PersianMob.Net

 

 

 


در اینجا برای شما والپیپر متحرک Moonlight Live Wallpaper v1.14.0 را آماده کرده ایم . محتوای کلی این والپیپر ماه کامل در شب، آسمان درخشان شب، تیر اندازی به ستاره ها، ابر ها، باران، طوفان، برف، خفاش ها، کرم شب تاپ و .. می باشد. این ولپیپر ما در نظر گرفتن آب و هوا پوزیشن خود را تغییر می دهد. این والپیپر زیبا بصورت متحرک می باشد . این والپیپر برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

 

PersianMob.Net

 

 

 


Towers N' Trolls v1.1.0 نام یک بازی بسیار زیبا و استراتیژیک می باشد که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم . شما باید برج خود را بسازید تا از پادشاهان خود در برابر دشمنان دفاع نمایید. این بازی زیبا ترکیبی از اکشن و استراتژیک می باشد که هیجان و سرعت را می آورد. در این بازی شما می توایند 3 حالت درجه سختی را انتخاب نمایید و 40 مرحله را بپیمایید. این بازی زیبا در 8 منظقه در سراسر جهان می باشد. این بازی برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید .

 

PersianMob.Net

 

 

 


 

با استفاده از نرم افزار قدرتمند SMS Backup & Restore Pro v5.5 که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم می توانید از اس ام اس های گوشی خود به آسانی و سریع پشتیبان تهیه نمایید و همچنین ای پشتیبان های را نیز بازیابی نمایید. این نرم افزار می تواند فایل های پشتیبان خود را در مموری کارت ذخیره سازد. این فایل های بصورت XML می باشند. همچنین می توانید بصورت خودکار با تنظیمات نرم افزار در هر هفته پشتیبان گیری نمایید. این نرم افزار برای گوشی های آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

 

PersianMob.Net


 

 

 


 

Call Blocker Pro v1.8.3.11 نام نرم افزاری می باشد که با استفاده از آن می توانید تماس هایی ار شماره مورد نظر را مسدود سازی نمایید. همچنان با استفاده از این نرم افزار می توانید اس ام اس های شماره مورد نظر را نیز مسدود نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید کد شهر و یا کشور را وارد سازید تا تماس های با این شماره ها مسدود سازی شوند. این نرم افزار تماس های مسدود ساخته و همچنین اس ام اس های مسدود شده را بصورت خصوصی در خود نگاه می دارد. این نرم افزار برای گوشی های روت شده ی آندروید ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

 

PersianMob.Net

 

 

 




 

Bumbee v1.0.1 نام یک بازی بسیار زیبایی می باشد که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم .در این بازی زیبا شما باید زنبور را در ماجراجویی که دارد هدایت نمایید. این زنبور در حال پرواز می باشد. شما باید در این بازی زنبور را از یخ نجات دهید. این بازی زیبا برای گوشی های سیمبیان 3 و سیمبیان بل ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

 

PersianMob.Net

 

 

 




 

با استفاده از نرم افزار Sophie Cam v1.5.5 می توانید به عکس برداری بپردازید و بعد از عکس برداری از میان افکت های موجود در این نرم افزار یکی را انتخاب نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار حرفه ای نیز می توانید بصورت بسیار سریع عکس برداری نمایید. این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است که هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

 

PersianMob.Net

 

 

 




 

نرم افزار هایی که برای سنسور های گوشی های هوشمند تولید شده اند بسیار می باشد. Velocimeter 1.2.1 نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید با گوشی دارای سنسور حرکتی خود سرعت را محاسبه نمایید. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی GPS کار می کند. این نرم افزار سرعا را بصورت دیجیتال و آنالوگ نیز می تواند نمایش دهد و همچنین شما در این نرم افزار نیز می توانید مسافت را محاسبه نمایید. این نرم افزار برای گوشی های سیمبیان 3 ساخته شده است و هم اکنون می توانید از پرشین موب دریافت نمایید.

 

PersianMob.Net

 

 

 




هم اکنون برای شما بازی بسیار زیبای Plants vs Zombies v1.9.2 حمله زامبی های مزاحم به گیاهان را برای شما آماده کرده ایم. در این بازی 47 متد برای دفاع گیاهان در برابر زامبی های ارجاع شده است. در این بازی 50 مرحله را باید با پرتاب کردن میوه ها، درست کردن دیوار و ... بگذرانید. در این بازی مکان های مختلفی وجود دارند که آن مکان ها را باید از وجود زامبی ها پاک نمایید. این بازی زیبا برای گوشی های آیفون ، و آیپاد تاچ ساخته شده است که می بایست IOS3 بالاتر را داشته باشند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از پرشین موب دریافت نمایید.

 

 

PersianMob.Net


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 664
بازدید کل : 57562
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم